a quick one

Rustler - Down (Original Mix)
ouuhh, ett sound som är helt i min smak. jävligt huge!

Cevin Fisher & Paul Harris - Losing My Mind (David Tort Remix)
inte riktigt min typ av vocal, men den är endå bra.

Inpetto - The Milky Way (Original Mix)
bang bang, jag har alltid uppskattat inpetto's work.
inget undantag denna gång heller

Richard Grey, Erick Morillo - Say The Word feat. Maboo & Nicole Da Silva (Thomas Gold Remix)
Bästa remixen på Say The Word utan tvekan.
Orginalet gillas också.
Richard Grey, Erick Morillo - Say The Word feat. Maboo & Nicole Da Silva (Original Mix)


wow, vad tidig jag är.
Hug It Out

Kommentarer
Postat av: Anonym

SAngello - La Candela. LÄNK!

2009-08-27 @ 11:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0