sound of visby

Cirez D Vs. Groovenatics - Raspberry Tunnel (Anjiro Rijo Mashup)
that's what i'm talkin' about. good shit

TV Rock Ft Rudy vs Modjo - Ladies in the air (Wedel & Skoog Edit)

diana's mamma tipsar! haha. bra är den faktiskt

David Guetta - Sexy Bitch (Abel Ramos Atlanta With Love Remix)
bättre än orginalet, vad som helst är bättre än orginalet

Dirty South Ft. Rudy - Let It Go (Johan Wedel Edit)
mums på denna. 5/5 toast

Real El Canario - Wiggle Wiggle (Bassjackers Remix)
väldigt bra för en blandad publik.

Alex Moreno - Underground Disco (Kei Mohebi Remix)
moreno..... den snubben har verkligen byggt upp sitt namn rejält.
för rejält. hahah, sbn disco'n n shit like that går inte hem Alex! okej?
Dock går Underground Disco hem.. även denna remix. bra moreno

Hug It Out


Kommentarer
Postat av: Fredrik

höörruu Diana :P

är din favorit låt michael jackson - Dirty diana, eller? ;);)

(dirtee/dirty)

aj vad torr jag är hahahaha.......



(förlåt)



Puss / Jag

2009-08-10 @ 17:22:51
Postat av: diana air

ehehehheheheheheh :D

den är faktiskt bra! .. mest för att han just sjunger dirty/dirtee diana ;)

ingen fara, jag förlåter dig. du är rolig :)



Hug It Out!!!!!!!!

2009-08-10 @ 17:24:27
URL: http://dirtee.blogg.se/
Postat av: J

Jag har en ide. Ta alla låtar du publicerat i bloggen, gör dem till en .rar och ladda upp någonstans. Är ett helvette att tanka ner rubbet annars xD

2009-08-10 @ 17:43:26
Postat av: diana air

jävligt bra idé, men jag har varken tid eller ork till det.

tanken är väl att du skall kika runt här och ladda ner själv det du tkr verkar intressant! :)

2009-08-10 @ 17:59:52
URL: http://dirtee.blogg.se/
Postat av: J

Allt är ju intressant, lite det som var kruxet xD

2009-08-11 @ 15:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0