back on track, sorry guys..

förlåt från hela mitt hjärta för den kassa updaten.
I suck, big times! sorry once again.
men nu är jag tillbaka igen med massa sköna tracks.
enjoy!

David Guetta feat. Will.I.Am - I Wanna Go Crazy (Radio Edit)
hmm, vad har hänt här egentligen? inte alls min smak.

Drumma - Sweet Convict (Fred Lilla Tahiti Bootleg)
klockren, ger mig en goodfeeling. bra blandning

La Roux - In For The Kill (Hook N Sling Edit )
inläggets bästa dänga, helt jävla underbar för mig!

Taped - Vatten (Alex Caytas Remix)
jag älskar verkligen "vatten" och Alex Caytas har gjort ett bra jobb här!

De Bos vs Daft Punk - On The Run (Marco Machiavelli Mashup)
blir jävligt sugen på utgång. finfin mashup helt i min stil.

Wolfgang Gartner vs La Roux - Yin For The Kill (Dave Spoon Bootleg)
Dave Spoon är en gammal favorit till mig som forft kan leverera

Modjo - Lady (Taped & Zagross Bootleg)
diana's mamma tipsar!  rätt bra

Bingo Players Feat. Dan'thony - I Will Follow (Original Mix)
helt okej, inget jag prioriterar

Avicii & Sebastien Drums - Even (Original Mix)
tyng


Hug It Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0