JUST SURRENDER YOURSELF TO THE RYTHM

Ännu en härlig update, you know you love it.
lyssna & njut!

Kim Fai - Good Life (Original Mix)

good track, good producer. good overall
hört spelas av SHM

Starkillers - Bitch Ass Trick (Original Vocal Mix)
riktigt gräddig jävla låt. like it

Steve Angello & Laidback Luke Vs. Faithless - Be The Insomnia (Ignazzio & diMaro Bootleg)
spelad av bland annat, Laidback Luke. typiskt honom, helt okej.
i just can't feel the magic..

Jeremih - Break Up To Make Up (ALVARO Remix) (högerklicka+spara som)
helfin låt. inget jag vanligen uppskattar. men den är bra.

Gregor Salto feat. Thais - Mexer (ALVARO Beach Remix)
jag dog för en sekund! jävligt tjock, den får absolut starta festen ikväll!!!!!

Lucky Charmes & Tony Verdult - Body Sweat (Original Mix)
åh, jag älskar stråkinstrument!
you just gotta love this one! AWESOME

Axwell, Ingrosso, Angello & Laidback Luke ft. Deborah Cox - Leave The World Behind (The Pro-Stitute Remix)
hade förväntat mig värre, det går hem hos mig.
den har ett väldigt enormt-sound som jag kallar det. wow

Cassius - Youth Speed Trouble Cigarettes (K.S´ Higher State of Consciousnes remix)
that's a bomb!
kommer sitta som en jävla smäll ikväll!

Cubic Zirconia - Fuck Work (Michael Meds Remix)
avslutar med en helt okej remix från våran Michael Meds. godkänt..


Hug It Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0