blunda & gapa





Gramophonedzie - Why Don't You (Bingo Players Remix)

Jag ääälskar orginalet, så det är jävligt svårslaget för min del.
Men jag tycker att Bingo Players gör bra ifrån sig på den, och ger den mer "untz"

Tocadisco, Nadia Ali - Better Run (Wippenberg Remix)
lite tjejigt för min smak. rinner över kopppen den här gången faktiskt..

Blaze, DBR, David Ferrera - To My Beat (Kid Massive Audiodamage Mix)
väldigt "2009" låter som det mesta som släpps nu för tiden.
men jag sa inte att det var dåligt..

Stanley Ross - Schmutzige Musik (Rino Cabrera Get Dirty Remix)
detta avnjutar jag till fullo ikväll! vackert var ordet!

Young Rebels & Francesco Diaz - 1998 (Original Mix)
mycket kärlekt & känsla har skapat den tune som bjuds här!
den är fantastiskt fabulös! nästan äckligt!

Hug It Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0