Chocolate.. Really?




Dennis Ferrer - Sinfonia Della Notte (John Dahlbäck Remix)
en av mina absolut favoriter genom tiderna med inslag av Dahlbäcks sounds.
Jag önskar att han behållit original slingan iallafall.
lite synd att jag inte fastnade för den. faktiskt.

Bruno Renno - Money feat. Tania Marissa (Massivedrum Remix)
crazy good track people! går direkt ner, riktigt mättande!

Jan Solo - Un Tabaquito Con Ron (Muzzaik Remix)
slingorna förekommer överallt känner jag. men det är verkligen min stil det här!
missa inte för något, för det är på tok för bra!

Yaya - You Know Telespalla
fucked up minimal shit!

Sabb - 22 Years (David West Remix)
David West är för bra för att vara sann, killen imponerar mig jämt!

Kaspar Kochker - Atlantic (Original Mix)
perfekt efter en lång dag, koppla av & njut av den i vintermörkret!

Hug It Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0