that beat is fucking with my head!

Jag vill inleda inlägget med att varna er för "Little Boots - Remedy (Avicii Club Remix)" som släpptes nyss.
Kan nog vara det tråkigaste på jävligt länge.
Han spottar ut tracks, så det är fan inte roligt längre.
Lägg ner!

Chris Lake - Release (Taurus & Vaggeli Remix)
Här får ni en rätt hård track från Chris Lake, tolkat av 2 vandaler!
great stuff, slår hårt!

Chris Lawyer, Thomy - We Gonna Feel It (Angger Dimas Remix)
"enormt" sound som kan krossa glas! PANG PANG

Funkda - Emotions (Original Mix)
hedkandi feeling, och väldigft mycket sommarclub!

DJ Silence – Bomba Latina (Original Mix)
vet ej om jag postat denna tidigare eller ej.. rätt gammal i alla fall..
Och är lite för "kallis" för mig..

Zoe Badwi - In The Moment (Christian Luke Remix)
inläggets finaste, gillar verkligen vocaln & allt känns helrätt.

LYS & Omar B - One Day (Original Mix)
precis som väntat, väldigt varmt & gitarren är perfekt!

Hug It Out

Kommentarer
Postat av: Evers

Jag tror avicii gräver sin egen grav =(

älskade grabben innan han började spotta låtar som det vore prillor, han hade fan kunnat bli lika känd som hella shm tillsammans men då får han börja lägga mer kärlek i låtarna och sluta släppa nya varje dag. Jag menar det finns ingen anledningen att hyra in Avicii om vilken dj som helst kan spela hans låtar...

IDIOT!

2009-12-09 @ 20:20:23
Postat av: diana air

Wow, kunde inte sagt det bättre själv. Killen får fan ta & lugna ner sig lite, det blir lite Crookers-effekt så som han håller på att spotta!

2009-12-10 @ 09:01:11
URL: http://dirtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0