A X W E L L

har jag glömt att nämna hur mycket jag älskar Axwell?
jag hoppas inte, men för er som missat det så älskar jag honom mest av allt.
nu tänker ni säkert att jag är "ännu ett jävla axwell fan som bara hört en låt och tycker hon är så cool"
men hell no! Axwell har funnits i olika mängder hos mig under de senaste 5 åren.
så det är inget jävla skämt serru.
och ikväll är det motherfuckingdreamcometrue på hamnplan5.
Axwell gästar oss på Gotland, och jag är en en av väldigt många som kommer få se honom ikväll.
Dock känner ingen samma kärlek som jag gör.

jävlar vilket personligt inlägg. skäms över mig själv lite. haha
Axwell - I Found You (Original Mix)
Angello, Ingrosso, Axwell, Laidback Luke - Get Dumb (Original Mix)
AXER vs. Underworld - 1232 Months Off (Axwell Bootleg)
Adele - Hometown Glory (Axwell Remode Mix)
Axwell & Sebastian Ingrosso - Together (Original Mix)
Axwell - Feel the Vibe (Original Mix)
Arno Cost & Arias - Magenta Vs Show Me Love (Axwell Unreleased Mix)
Dirty South Ft Rudy - Let It Go (Axwell Remix)
Axwell feat. Steve Edwards - Watch The Sunrise (Original Mix)
Axwell & Brian Tappert Ft. Ron Carrol - Inside Of Me (Original Mix)
Temper Traps - Sweet Disposition (Axwell & Dirty South Remix)
TV Rock feat. Rudy - Been A Long Time (Axwell Remode Mix)
Axwell - Watchin´ From Miami To Atlanta ( Axwell Bootleg 2009)
Steve Angello, Axwell, Ingrosso, Lbl - Leave The World Behind (Original Mix)
John Dahlback vs Ultra Nate - Hustle Up Free (Axwell Bootleg)
Dirty South & Axwell ft. Rudy - Open Your Heart (Vocal Mix)
TV Rock - In The Air feat. Rudy (Axwell Remix)

Hug It Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0