Axwell på hamnplan5 <3

bild: jag i blå skorta

När jag kom dit först var det en sådan galen kö! ni kan inte ens tänka er.
till er på gotland: herre gud, hamnplan5 har nog aldrig varit så eftertraktat. någonsin.
nåja, vi måste ju ställa oss i den fuckade kön som är bakom hamnplan nu och det står kanske 200pers framför oss...
vi kommer fram ganska snabbt, redan efter en 30-40min faktiskt.

när vi kom in var det inte dirr galen stämning. eller.. i baren var det galet, annars var det mest mingel överallt.
MEN SEN, vid 00:00 stiger Axwell på scen och jag är riktigt berädd längst fram & det är nästan så att
svimmar av lite när jag ens tänker på att jag äntligen upplevt detta. fan vilken färsking! haha
sedan öppnade han upp spelningen med hela publiken lindat runt hans lillfinger.
folk tittade upp mot honom som en gud, och med all rätt.
detta stog MOS med allt i hela världen. detta var BY FAR den bästa spelningen jag sett eller hört för den delen.
dettta var heltklart i toppklass Axwell.

Inte nog med det.. hans brud Gloria (damn, det är kört) stod bakom scenen och jag möter hennes blick.
Bruden går dirr upp på scen till Axwell, säger något till honom & pekar och blickar mot mig.
Axel säger: vem? och SER MIG, PEKAR PÅ MIG, GÖR TUMMENUPP OCH SÄGER FAN VAD BRA!
jag skriker litegrann som ni kanske redan kunde räkna ut och euforin är i högklass.
allt detta för att hon såg mitt axwell linne. nu blev han allt glad pga mig!

vid 02:00 slutade han showen men ni fortsatte att skrika efter mer. mer mer mer.
vi skrek ett bra tag och det var en fantaktisk stämning. självklart gick axwell tillbaka på sin
rätta plats och förtsatte festen lite till. Slutade ett tag, vi skrek efter mer. och detta fortsatte ett tag
tills det faktiskt var slut. allt avslutades på ett mosturöst sätt i toppklass.

dock lämnade jag hamnplan genomblöt från topp till tå av skumpan som bokstavligen
hälldes över mig och de i närheten. sick! och min kropp mår inte alls bra, och
jag kan ju lugnt säga att min sommar är förstörd. jag ka inte visa mig barbent mer, för det ser
ut som om jag blivit misshandlad.
KLART DET VAR VÄRT!!!!!!!

Hug It Out


Kommentarer
Postat av: steVe

haha TÖNG blogg ! och tack som fan för kommentaren : ) Yes imorn kommer sjuka videos upp förhoppningsvis. Är bara fuuucked up bakis idag så de därför haha peace .

2009-07-18 @ 22:49:27
URL: http://stevieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0