Ibiza, Ibiza, Ibiza, Ibiza, Ibiza, Ibiza...

Tom Sawyer - South American (Juan Magan and DJ Josepo remix)
Juan Magan's stil slår rakt igenom. tvärs över. jag gillar den faktiskt

Juan magan ft Bodytalk - Acordeon de la vida
denna känns väldigt st.t mixen från last year.
dock är den ur-bra och såå Juan Magan

Desaparecidos vs Walter Master J - Ibiza (Marchesini & Farina Remix)
"..Ibiza, NY, Miami..." vilken slinga sen! wow

hey morumbi sweat fuck dreams (Dinteriet Bootleg)
denna har gått & stört mig i huvudet hela jävla morgonen.
hjälp för fan! den är ju inte dålig, men fuck vad den sätter sig.
They know what is what, but they don't know what is what, they just struck.. what the fuck

Abel Ramos & Miss Melody vs EBTG - Missing Rotterdam (Axwell Bootleg)
kanske har postat denna några gånger nu, men jag gör det gärna igen.
fansiken vad bra, och den är ännu bättre live när MIN GUD spelar!

Hug It Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0