thriller

Jag kan nu konstatera att det blev på tok för mycket igår för mig.
eller, blev det?

hur som helst så var det födelsedagsfest hos Fillan.
det bjöds på mat/drinkar & det var trevligt folk.
vi skrattade, dansade & hade kul! haha

sedan skulle alla vi ut & jag Linnea drog i förväg till favorit resturangen donken...
sen gick vi ner till innegården & där var dte sååååååå tråkigt, blev kvar i högst tio minuter (inräknat toabesök)
sedan till hp5 som hade sååååååå lite folk att det blev fritt inträde.
där sög det ännu mer, vi blev kvar i ca20min...
sen skulle vi upp, blev donken igen....
..stötte ihop med en trevlig typ, kul att han mindes mig!
sen blev det hemgång runt halv2.

OCH FILLAN HAR HÄLSAT/PRATAT/SKAKAT HAND MED BLONDINBELLA.
ÄR JAG AVUNDSJUK? - JA!

Hug It Out


update: Wisby Beach Club har den bästa Latten! tro mig, prova den.


Kommentarer
Postat av: Clara

Komentaren du skrev på Kissies blogg om lesbiska och unga mammor.. Du kan ju fan ine vara rikigt frisk :S Idiot.

2009-07-04 @ 18:17:30
Postat av: diana air

håll käften, säkert en flata...

2009-07-04 @ 18:46:20
URL: http://dirtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0