utgång på ingång

hey boys and girls, ladies and gentlemen. g'z and hoe's!
ikväll är det utgång igen och om du funderar på samma sak så hoppas jag att vi ses ute
i dimman. det kommer bli en bra kväll, som vanligt. och Visby har just nu tagir över
Michael Jackson Tribute Weekend som just varit på stureplan & Gbg innan oss.

för eran förfest rekomenderar jag denna mix.
En mix gjord av en Bekant till mig. Duktig kille som hela tiden blir bättre.
Same thing about his brother. support this guy, Jason Shepherd.

Summadays Mix


Kommentarer
Postat av: Felix

Kool blogg!

Är det någon som har lyckats hitta: Rustler vs Daft Punk - Around the world (Mark Simmons Remix)? Kommer att släppas på Spinnin', men när?

Så svårt fet att man behöver en veckas GI efter att ha hört'n. :)

2009-07-12 @ 09:14:43
Postat av: diana air

Tack Felix.

Önskar att jag hade den, som du säger så är den jävligt fet! :)

2009-07-16 @ 19:10:18
URL: http://dirtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0