vispen är det nya

YO WAZZUUUP ALLA?!
idag har det varit minst sagt en lugn dag, dock med flarran.
regnade som fan så vi satte oss (jag & mitt följe) vid scenen vid almedalen för vila.
där var det "fest" och jag stötte ihop med Hans (Hasse) som jag sist träffade för kanske 8 månader sedan.
det var mycket trevligt. Senare blev en polare bestulen på alla hennes stuff av en äcklig jävla brud.
dig skall vi få tag i äckliga tattare.
Inte nog med det så träffade jag grymt trevliga (dock en dryg) killar från sthlm utanför hamnplan.
de hade inte alls något att göra, så jag joina dem ett tag. Nils Viktor hette en om jag minns rätt, även en Alex.
mer minns jag inte...

langar update imorgon, stay tuned!
Hug It Out


Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

Kikar in och önskar dig en fortsatt trevlig Söndag !

2009-07-19 @ 13:52:23
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0