make that crazy move


Bingo Players vs Chocolate Puma - Disco Electrique

wow så bra den här är!
jag är heltklart förälskad i denna magiska dänga!
summer here I fucking cooooome!

Don & Palm - Luna (Original Mix)
ännu en otrolig tune från Don & Palm som
jag inte alls hört så jävla mycket om på senaste tiden.
härligt att de överraskar med Luna!

Deepside Deejays - Beautiful Days (Tristan Garner Remix)
Tristan Garner slutar aldrig att droppa härliga beats!

Cidinho & Doca - Rap das armas (D.O.N.S. remix)
påminner lite om "Push the feeling on"
men sommrig är den utan tvekan! de Portugisiska rytmerna
och de ord man sjunger med i refrängen gör att alla blir taggade!

My Digital Enemy - Sunrise (Original Mix)
vet inte riktigt vad jag tycker.
vissa stunder är den jävligt home hos mig,
vissa bara gooone!
men ah, den är good!

Hug It Out

Kommentarer
Postat av: Emma

jaaa, BALEN VA GALEN! GOSCH HADE SÅÅÅÅ KUL :D

ja vi måste ses snart <3

2009-06-11 @ 12:42:18
URL: http://mjausingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0