midsommar

Har just firat midsommar med massa trevligt folk.
det var helt en slump att jag träffade dem. gick förbi plattan,
för att ta tåget och vipps så ser jag SCHANI!
lycklig blir jag och hoppar i hans armar. sedan får jag träffa alla hans polare
och en urtrevlig brud som jag hängde med mest.
vi drog till Odenplan för att parkhänga, men drog efter ett tag tillbaka in till stan för att möta upp folk.
däremellan stannade vi lite överallt och chillade.
skit trevligt folk. nu skulle de ivåg till nån snubbe vi hängde med, jag bestämde mig för hemgång.
kanske lika bra. skön kväll iaf!

Avicii - Bullet
från Infinife mass's "bullet"

Avici vs. Philgood - House Is Dead
House is sooooo not dead!

Hug it out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0