stockhooolm i miiitttt hjäääärrrrttaaaaaaaa

GREETINGS FROM STOCKHOLM!
från & med idag och en månad fram så uppdaterar jag från Stockholm.
härligt va?
sitter i lägenheten belägen på Blåsut och det är fint och trevligt här.
vet verkligen inte vad som väntar längre fram, får bara ta
dagarna som de kommer.
resan gick bra, och jag är lika fräsh som vanligt. inga konstigheter.

Phoenix - If I Ever Feel Better (Mark Knight & Funkaganda Remix)
lite smått phsykad låt.
men åh vad jag fastnar för denna.

Stylistix - How Soon (Deniz Koyu Remix)

älskar verkligen Deniz Koyu's mixar. han är så jävla grym
på att hitta mitt rätta "party mode" som bara vissa kan.
wow wow wow, spana in denna. och vrid på!

Hug It Out. and stay tuned!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0