sunset strippers

Sorry för dålig update, men vädret har varit så fint att det inte
lockat så mycket att sitta framför datorn när solen steker på 25+grader.

Incognet - Wonder Alley (Audible Remix)

åh, så tyng den är.
en perfekt start på min dag, "a must have"

Blendbrank - Synthetic Symphony (Deadmau5 Remix)
lite föör gräddig bas & sound för min smak.
men det är absolut något av det bättre från Dm5..

DBN Feat. Madita - Asteroidz (Sultan & Ned Shepard Remix)
den här var väldigt svår att tycka om right from the start,
därför valde jag att posta den nu, lite senare..
föll mig inte alls i smaken på dirren. men när man ger den en chans
så tar den öööver dig.
dock är Asteroidz BÄST med Leave The World Behind..

Hook ‘N Sling - The Best Thing (TV Rock Mix)
endel låtar lyckas, det gjorde den här t ex.
Enorm är mer eller mindre vad jag kan säga om den.

Stan Kolev - Miraculous Ways feat. No Mercy (Daniel Portman Vocal Mix)
I love my proggy shit just like that!
CHECK IT OUT!

Dani Villa & Botz Flydrums - This Is N Globe (Original Mix)
vill absolut höra denna ute i helgen.
clubbigt sound som alla rycks med i.

Hug It Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0