Ryu (Laidback Luke Remix)

eSQUIRE and Mike Di Scala feat. Ruth Cullen - Only You (Original Mix)
inte min cup of tea riktigt, men ni som gillar orrad bas... varsågod!

Bsno - Noisehead (Tocadisco Remix)
skit bra, ger lite "oldschool" feeling bara..
men det är nog ett plus i denna dänga!

Erick Morillo - I Get Lifted feat. Deborah Cooper (Original Mix)
fyfan vad jag älskar Morillo's nya stil!
så jävla great vocals!

John Dahlbäck - More Than I Wanted (Club Mix)
Typisk Dahlbäck till 100%

Dirty South vs Ingrosso - We Are Laktos
jag kan absolut inte "göra det bättre själv" men helt ärligt....?!?!?!
den är ju fuckad på många jävla ställen, felmixad så
det skriker om det. skärpning!

Steve Angello VS. Axwell - Counting Down The Flute (Big & Tall VS. ImanoS Remix)
(högerklicka, spara som..)
helt okej, inte så bra mixat som jag förväntat mig..

Alex Gaudino & Steve Edwards - Take Me Down (To The Water) (Alex Gaudino and Jason Rooney Original Mix)
Gaudino.. behövs ingen mer förklarning. låten är förutsägbar..

Avicii - Strutnut
Avicii does it again, :)

Hug It Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0