"hey you.. there's nothing you can tell me, that I don't know.."

Ministers De La Funk feat. Jocelyn Brown - Believe (Antoine Clamaran & Sandy Vee Mix)
faktiskt rätt bra, hade väldigt låga förväntningar genom namnen
men blev lite överraskad! +

Steve Angello, Axwell, Sebastian Ingrosso, Laidback Luke - Leave The World Behind (Dabruck & Klein Remix)
shit vad jag hade längtat efter Dabruck & Klein's remix på
den mest otroliga välkompade låt jag vet.
men FYFAN vad jag blir besviken. så fult gjort av dem så att jag inte vet vad.
jag är helt mållös. lyssna gärna på den, men spendera inte cash på den..

Avicii - Malo
Avicii blir bara bättre & bättre,
den snubben blir jävligt stor kan jag lova. det är bara att invänta.
framgången är ett faktum.

Hug It Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0