you know I want 'cha

Steve Angello, Axwell, Sebastian Ingrosso, Laidback Luke – Leave The World Behind (Radio Edit)
äntligen en radio-edit!
grym!

Abel Ramos & Miss Melody vs EBTG – Missing Rotterdam (Axwell Bootleg)
I LOVE IT!
endast Axwell kan förmedla denna otroliga känsla som man
bara kan få med vissa låtar. varsegod!

imorgon drar jag till Stockholm & kommer att stanna i en månad.
självklart kommer ni sakna min närvaro, om ni nu någonsin
får den. men självklart kommer jag fortsätta att leverara musik till er folk.
Jag önskar er en fortsatt trevlig kväll, och vi hörs kanske imorgon.
då, från hufvudstaden. alltid högkonja där! HAHA NAAT

Hug It Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0