cancun paradise

hey ya'll, heltrött efter terminens sista Sävefest. h-a-h-a
det var mycket folk, och mycket dålig luft. så trångt och varmt borde det inte vara
tillåtet att vara! usch & fy. förövrigt spelades många favoriter till mig ikväll,
det tråkiga var väl att de spelade "det mest kända" sounden.
Laidback Luke, SHM, Myers, Arno Cost mm..
men det gjorde väl inget egentligen, jag är mer taggad
för Eddy Cabrera på Lördag.

Det slog mig också att det var 3:ornas sista Sävefest.
då förstof jag varför vissa spårade sönder.
Sorligt eller befriande? you tell me.
för mig är det ännu ett år kvar, känner mig som en bebis.

GRATTIS SOFIE PÅ 18ÅRSDAGEN, I LOVE YOU! <3
Hug It Out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Cabrera på lördag är givet, bra drag förutspås

2009-05-21 @ 16:58:02
Postat av: diana air

Det är något jag också varit informerad av, jag hoppas att vi kan hålla en schysst partynivå på Lördag!

2009-05-21 @ 17:18:13
URL: http://dirtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0