dance upon the ceiling

Arias - Atlantic (Original Mix) (länk)
bjuppar på denna, (thx ith-ikn)
känns väldigt enorm i min smak, kan absolut bli något
som spelas väldigt mycket bland klubbarna.
Basgången är lite spännd, exakt som jag gillar det!

Sandro Monte - Era (Original Mix) (länk)
skrev om denna för en vacka nu tror jag,
fast då skrev jag inte vad den hette. utan att den var helt FANTASTISK!
spana in denna, och support him by beatport om låten faller dig i smaken!
sommardäng!

Ben Macklin, Arno Cost and Norman Doray - Paradisco (original mix)
härligt 70tals sound som tränger igenom hela låten.
it gives me the "funky-vibe" thet I loooove!
checka denna!

eSQUIRE feat. Soraya Vivian - Nobodies Buisness (Original Mix) (länk)
riktigt Hedkandi sound. detta är väldigt vårigt & härligt,
får mig att verkligen längta till varma nätter & gränslöst mycket festande!

Chuckie - Moombah (Sidney Samson Mix)
Fan vad jag älskar den här.
kommer jag höra den någongång under en utgång, kan jag lova er mucho spår-o.
Chuckie's stil har jag på senare dagar lärt mig att uppskatta mer.
gör detsamma & hör på den!

Sidney Samson FT. Joni - Today (Club Mix)
Här är Sindney Samson igen.. den här är väldigt härlig
väldigt tight & flirtig låt, klatchig som fan.
man får en sorts release feeling. man kan göra vad som helst när man har denna!
älskar Vocalsen som så fint pryder låten!

Bassjackers & Quintino - Atlanta (Roger Punario & Pablo Vegas Remix)
älskar när låten blir täppt!
den känns på något sätt väldigt mäktig..
trots det tycker jag att denhär var helt okej. varken upp/ner.
hör själv & avgör hur bra/dålig den egentligen är.

Albin Myers - Boom (Original Mix)
Albin Myers lyckas ALLTID att få mig på fall.
han har alltid något att erbjuda, och det är inte dålig klass på Boom.
Hans tune får mig att bli barnsligt galen.
Jag Boom:ar glatt med i låten & diggar till takten av soundet som fäster sig på huvudet!
try it!

Hug It Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0