DRINK N' DIAL SLÄPPS IMORGON!!!!!

haha, vilken kväll.
jag kan ju lugnt säga att jag fortfarande är f u l l.
kvällen började av med för fekka hos Sofie.
det var faktiskt skitmysigt & maten var underbar.
senare blev det lokalen & det kom rätt okej med folk!

sedan började förfestandet på O'lerran där det var jättekul
och stötte ihop med 2 gamla klasskamrater!
sedan blev det Cabrera som planerat & jag hade förväntat
mig så mycket mer drag än vad det faktiskt var.
men jag är nojd som fan & han var duktig vid mixern
(om vi nu skall sätta igång & jämföra med "vissa andra".....)

Good times, Isabel, Cyan & såklart When Love Takes Over
satte pricken över i:et och
självfallet Cabreras senaste sammarbete med Thomas Gold
Loosing My Religion. great stuff!

stötte på bloggläsare också, riktigt nice!
blev glad som fan att det finns folk som uppskattar det man gör.
men nu skall jag inte tråka ut er mer.
så..

HUG IT OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0