Torsdagar på Solidaritet

Mark Trophy - The Bug (Vocal Mix)
Dark & Deep som jag ibland säger kallar jag nu denna.
lite seg bara, men de snygga slingorna i soundet höjer pulsen en aning
i mitt tycke. Denna tycker tyvärr inte jag att den skulle platsa on the dancefloor.
tempot är för "converse".

JD Davis - Life In The Extreme (Tocadisco Litecota Remix)
typiskt sound av Tocadisco. alltså inte något som brukar gå hem hos mig.
men är du ett little fan of him, so.. helf yourself to the track.
den är faktiskt inte så dålig som jag får den att låta.
Den är (om jag måste erkänna) lite svängig och funky. well well.

Kings of Groove Feat. Jessi Colasante - Unconditional Love (Original Vocal Mix)
Groovy,  "moovy" and very soulful.
denna är really my cup of tea. passar perfekt till en iskall drink på playan
eller till en nyhåvad mister/lady in the dark club. HOUSEXY

Menini, Viani feat Christian Key - La La Land (Mr. V Re-touch 09)

inte värd alls, enligt mig. lite föör Europa. If you get my point..
hiss/diss.... you decide!

Norman Zube - Reload (Original Mix)
HELL YEAH, MY SOUND FO SHO!
TÄNKER SOMNA TILL DENNA INATT, (om jag lyckas somna)
nu är jag Verkligen in the clubbing-mood.
ta mig till Solidaritet ikväll, det lär bli så GALET jävla mycket TRYCK!

Disco, Wheel Feat. Mighty Marvin - Good Times (Denis The Menace & Big World Mix)
Oh-Oh-Oh-Oooh, Oh-Oh-Oh-Ouuhh..
do you feel down today? THIS IS YOUR MED!
åh vad jag blir uppåt av denna.
en riktigt publikfriande bas som stärks av de schyssta vocaln'.
"disco is... OH!"

The Rivera Project - Sax Heaven 2009 (Robbie Rivera Juicy Ibiza Mix)
sommarplågan 09? mabye..
den är sådär "enorm" som bara vissa låtar har i sig.
Jag känner det verkligen, jag ser inget annat än LYX i denna.
Saxofonen är ett säkert kort som alltid går hem. otroligt sexigt. goosebumbs!

Hug It Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0