get on the floor

Niklas Gustavsson & Ludvig Holm - Ripple (Original Mix)
Jag har ett speciellt sound som jag fastnat för under den senaste tiden.
jag är nästan säker på att denna är en va mina favoriter just nu.
den har en sorts "cry'n'laugh"-feeling som bara vissa låtar lyckas ha i sig.
Denna måste ni ladda ner, ni måste få prova på Ripple!

Axwell And Steve Angello Vs Sidney Samson - Why Riverside(DjJunior Mashup)
Jag var rädd att jag skulle bli besviken på den här.
men faktiskt så är Juniors Mashup riktigt catchy!
man kan liksom inte låta bli att dras med i rytmen.
Junior är åandrasidan en väldigt bra DJ, härligt flow & han är väldigt trevlig irl.
besök gärna hans blogg.

Groovewatchers - Sexy Girl (DJ Chuckie Remix)
Mannen bakom succélåten till Miami WMC 2009 är här med en remix på
Sexy Girl, och han är fortfarande i samma takt som tidigare.
samma feeling som "Let The Bass Kick In Miami" & låten går troligen hem
på de flesta golven, för att den är är så kommersiell.

Hug It Out

Kommentarer
Postat av: DjJunior

Världen e bra liten halka in här via nån blogg portal och råkar se detta inlägget..

kan bara tacka för den positiva feedbacken :)

2009-05-16 @ 06:18:06
URL: http://blogg.djjunior.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0