happy birthday tulla, 19yrs.

Tribal Kings - To The Beat of The Drum (Syke N Sugarstarr Remix)
damn what a sexy sound, och saxen som kommer in är enormt snygg!
Vocals är helt okej, men ni andra kommer säkert tycka att det är ursexigt.
finns inget bättre sätt att förklara denna, lite svår för vissa scener.
men passar utmärkt för min.

Marshall, Baldo - Swahili Song
hörde denna första gången igårkväll faktiskt. har missat denna totalt.
men jag äälskar den. älskar ni Lejonkungen, så är detta ngt för dig!
Simba är ju sååå söt, och sen är det ju bara awful när Mofasa dör.
men men den här låten blir allt som bortglömt.. Mofasa who?

David Guetta feat. Kelly Rowland  - When Love Takes Over (Electro Extended Mix)
Jag som är ett gammalt Destinys Child-fan har lyssnar på Guetta's nya for daayyyss now.
själv tycker jag absolut att denna version av Love Takes Over är THE best!
detta är också denna han slängde så svenska folket under besöker på Trägårn'
den 2a Maj i Göteborg. Well done Guetta, you're still no1.

Hug It Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0