"hehehe-ha-he-ha-hehehehe-ha-he-ha"

Kid Kaio vs Laidback Luke & Diplo - Its My Time Hey! (Enne Remix)
well, den här är ju faktiskt bra
men orginalet är helt klart bättre.
visserligen är det lite mer "spåra" i Enne's Remix. men.. HEY
en gång orginal, alltid orginal...(?)

Teo Moss - Feel Good (Tristan Garner Remix)
jag är helt såld, ni som vet.. vet att den här sitter finfint i mina öron.
soundet är perfekt, livet är perfekt.
och livets sista sommarlov är nära, lucky me!

Oliver Twizt - Another Step (Mark Simmons Remix)
men fo i helvede!!!!! man messar inte with good track's like this one!
visst... den är bra I TYP 10 SEKUNDER, men SEN DÅ?!?!?!?
klart jag överdriver, men fa-aan vad orginalen kills this remix!

Fedde Le Grand, F-Man - The Joker (Original Mix)
postade den här låten för er, för ganska längesedan nu.
men då fick den ingen uppskattning alls. det behöver den,
så den är värd att postas igen. VILKEN CRAAAZZZZYYYYY TRAACCKKKK!!!!
"....hehehehe-ha-he-ha-hehehe-ha-he-ha......"

Micah, Oliver Schmitz feat. Aubrey - Rush (Dim Chris Dub Mix)
också en finfin tune i min smak.
taste it för fan, ni kommer nog också gilla den!

Deka & Midnight Society - You Know You Want it (Leeds & Terranova Remix)
SPÅRA

Hug It Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0