just thought that I had to be in Compton soon


Albin Myers - I Amsterdam (Original Mix)
tyvärr når inte denna riktigt ända upp till Myers nivå. but it's still good.
bara inte så bra som jag hade velat. värt att tanka denna, håll den på minnet!

DBN & Tommy Trash - Never Be Alone (Original Mix)
&
DBN & Tommy Trash - Never Be Alone (Diplo Remix)
Orginalet har absolut det most killing sound. utan tvekan.
men Diplos otroliga crazy style ger den lite krydda. Jag skulle lätt
bli mest spådad av diplo. den ger mig en väldigt crowded feeling.
riktigt snyggt att spela under större evenemang!

Klingenberg - T! (Dave Darell Remix)
Vilken härlig trumpet!
lite crazy/house/circus time i denna.
Första gången jag här ngt av Klingenberg, blir inte allt för impad av honom.
Dave Darell tar remixen till en högre nivå än Ogrinalet.

Hug It Out

Kommentarer
Postat av: emma

Hej, fin blogg! :) <3

2009-05-13 @ 16:44:32
URL: http://emmabolmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0