PIC'S FRÅN M.O.S 09



1. main scene på slagthuset
2. Jag & Koffe tar bild med Darwin & Backwall
3. Samuel Josefsson skillar
4. Samuel & Darwin at the stage
5. Darwin & Backwall skall sätta igång!
6. Ingemar Låås (underbar på saxen) & Darwin & Backwall
7. Jag & Darwin
8. Jag & Darwin
9. Jag & Andreas Backwall
10. Samuel Josefsson & Jag
11. Norman Doray goes nuts!
12. Jag & Norman Doray
13. Jag & da'man(som för den delen var heeelt galen on stage)
14. publiken från scenen som jag stod på hela natten
15. Norman Doray in action

Har aldrig mått så bra i hela mitt liv som jag gjorde den kvällen.
tackar alla som var med & jag tackar the best dj's ever
for letting me be on the stage with you.
det var en helt otrolig känsla att ha över 7000pers tittandes på en när man var på scen.
alla var hur trevliga som helst.
och jag fick med mig lite secret info om realese datum mm.
That's my valborg folks!


Hug It Out

Kommentarer
Postat av: Ace

Ah, alltid lika härligt att krama om DoB!

2009-05-06 @ 09:56:43
URL: http://finest.se/Ace

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0