"I need you loving, like the sunshine.. I need you loving.." WHOOAAA

Antoine Clamaran & Tristan Garner - Cancun Paradise (Antoine Clamaran Mix)
Cancun, det vad jag hört otroligt fina paradiset i Mexico.
dit vill jag åka, med detta party i lurarna.
Både Tristan & Antoine är 2 fellows jag länge tyckt om.
och det är svårt att låta bli när de släpper sånt...
OCH VOCALS!!! DAAAAAMN,
de finns även med i "Let It Caliente" om ni orrar nu ens hört den.. haha

Sunrider - Fable (Dave Darrel Remix)
finns dte några klaas älskare här?
då är detta något för er. INTE för mig iaf.
den är så sent90/2000 för mig. för mycket "grillad" bas!

Kid Kudli - Day and Nite (D.O.N.S. Remake)
lite benassi feeling i det hela. han är ngn jag saknat.
men över till låten så är D.O.N.S. nästan alltid på topp.
denna är perfekt till dansskorna i helgen! tagga, folket!

Xclusiv 20 - Sax Bomb (Original Mix)
HELLOOOOOOO SUMMER LOVE!
kan inte säga mer än så.
att saxofon är med & förstärker har ni redan läst.
det är något jag absolut inte behöver bärätta är magiskt.
det känner ni nog redan!

Ralvero Feat. Mc Boogshe - Party People (Muzzaik Remix)
lite enorm sådär.
når inte riktigt upp tll en bra nivå för spårning riktigt.
hör efter själv & se vad du tycker!

Sil - Windows (Ralvero Remix)
ingen riktig HIT kanske,
men den passar on the floor alldeles utmärkt.
the crowd in on it! hör jag stön i bakrunden,eller för mycket i tankarna?

Hug It Out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja, bra låtar, men kan du inte använa zippy istället? Mycket lättare :)

2009-05-21 @ 11:06:50
Postat av: diana air

jag önskar att allt kunde komma i zippy själv, men tyvärr är det inte alltid jag som laddar upp låtarna från början, utan jag postar länkar som redan blivit uppladdade. känns bara onödigt att ladda upp den igen. :)

2009-05-21 @ 12:01:57
URL: http://dirtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0