and tonight i'll be singin' them loouuud

Steve Angello, LBL, Axwell - Leave the world behind (FUNK D Remix)
mycket tryck i denhär, och den är utmärkt för större event.
tycker fortfarande att orginalet är bäst & att Dirty South gjort bäst jobb i att
remixa den härliga dängan!

Spencer & Hill - Cool (Afrojack Remix)
har alltid tyckt att Afrojack's remakes av låtar har varit allt annat än bra.
känns dör drogat för mig.
men denna gång tyckte jag till för fort.
den är faktiskt väldigt bra, trots "drog-feelingen" jag fortfarande får.

W Brown - Shark in the water (Wendel Kos Sunlight mix)
härligt ljud som har Hedkandi anda över sig.
blir på världens fest humör av denna, vet inte vad kag skall ta mig till.
är sjukt taggad för helgen!!!!!!!!!

Dave Simeon vs Tim Deluxe - It really wont do (main mix)
en skön Ibiza track i nytt omslag!
lite funkt sådär. men INGET jag skulle lyssna på.

Hug It Out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Steve angello - Che flute lägg upp den om du gillar han så mycket

2009-05-19 @ 14:53:17
Postat av: diana air

har redan gjort det i ett tidigare inlägg :)

2009-05-19 @ 15:15:51
URL: http://dirtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0