"voiceeees, inside my heaaad.."

Those Usual Suspects - Shadows (Norman Doray Remix)
skulle lätt velat se Norman Doray live igen. han är tyyng
precis som den här låten. finfin


Passenger 10 - Mirage (EDX's Sunshine Remix)
EDX är någon som satt sig i min itouch den senaste tiden.
han verkar vara kvar ett bra tag till.
denhär är inte helt på fel spår, väldigt varm på ngt sätt.

Dubfire - Roadkill (EDX's Acapulco At Night Remix)
får mig att verkligen längta till sommaren, men inte bara det
utan också SHM som kommer till ett närliggande ställe i sommar
enligt en källa från igår. hoppas hoppas!

D.L - Saturday Night (Michael Feiner Remix)
en väldigt happy tune som absolut får dig att röra på dig lite.
nu fattas lite solsken, glajjor, nya skor & en klass i handen!

Swedish House Mafia vs. DBN - Leave the Asteroidz behind (Michel Méndez Mashup)
i början blev jag bara riktigt besviken.
jag skall absolut inte säga att jag kan göra det bättre själv, men för fa-aan!
den är ju sönder i början, totalt.
förövrigt är den väldigt bra när den kommer igång for real,
men den är fortfarande väääldigt förutsägbar.
men skall vara försiktig när man försöker göra underverk med något redan så fint.

Hug It Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0