vote or die



Fan Daniel, jag är så avundsjuk
så att jag ryser. allvarligt talat!
kunde inte vara mer pissed-off över
att missa Axwell ikväll på F12.
fan, fan, dubbel-trippel-knas fan!
man får ju Ingrosso & DIRTY FUCKING SOUTH
på köpet. kul jul att jag vaknar imorgon utan att
vara full av lycka över att ha varit där.












här är en bild på mig & en liten del av klassen
När en MUF-kille (som var riktigt snygg) 
var i klassen och snackade Moderaterna
men framförallt EU valet den 7e Juni.
vi är övertygade, RÖSTA MODERAT DEN 7E JUNI!
Hug It Out

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha, yepp that´s me!

2009-05-19 @ 17:42:36
URL: http://www.baddie.se
Postat av: eee

han va grymt snygg! :o ;)

2009-05-20 @ 23:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0