step by, step by...



Laidback Luke & Gregor Salto Ft Mavis Acquah – Step By Step (Big Room Mix)

härliga track, äntligen i våra händer. guldigt!

Dimitri Vegas & Like Mike - Salinas (White Island Original)
vad förväntar ni er då? det slår det!

Dimitri Vegas & Like Mike – Under The Water (Dada Life Remix)
brukar inte gilla Dada Life, och gör inte det nu heller.
dåligt av dem, deras sätt är för hårdkokt!

Tom Stephan - Turn that shit up (Diplo Remix)
låter som en typisk Diplo. "inga konstigheter"

R3hab - Rock This Place (Original Mix)
spårat rakt av! oväntat & freakyyy!

Fragma - Forever And A Day (Mark Simmons Remix Edition)
Mark Simmons is a very very sick man! han lyckas jämt

Victor Magan, Francesc Sentis - Ipod (Dario Nunez Remix)
hahah, vilken rolig en. inget jag vill lyssna på eller höra ute,
men säkert många andra!

Dennis Ferrer - Hey Hey (Vox Mix)
Dennis Ferrer är en K U N G! snubben är beyond great!

Mario Ochoa - Puppets (Original Mix)
välgjort & mycket behagligt att lyssna på.
det skall jag koppla av till.

Rockdown Superstars - Senorita (Benny Royal Remix)
funkar ute, och riktigt bra också kan jag tänka mig! b r i n g i t !

Jonas Steur & Leon Bolier vs Axwell & Sebastian Ingrosso – Together Luggage (Acidimon Bootleg)
behöver jag ens säga att det är ett av det bästa i inlägget?
Allt som har med axwell att göra är kingsize

SonicC - Stickin (Oliver Twizt Remix)
mister Twizt kan verkligen få till det till en härlig rytm ibland.
här har ni något att dansa till!

Richard Grey - I'm Back (One Night In Pacha Remix)
fuck me this is awesome!

Hug It Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0