Ja, dålig update.. jag vet! Shoot me?


Mark Brown, Juan Kidd - Burning (Christian Luke Remix)

PANG PANG underbara tune! Svängigt som fan, och går nog hem hos de flesta!

Mitomi Tokoto - That Ibiza Track (Original Mix)
liet grötig & jobbig att lyssna på.
går inte riktigt att placera alla sound..

Tune Brothers feat. Oz - Girlfriend (Chriss Ortega Groovebox Session)
helt okej, lite tjejig.. kanske ni fattat redan!

Steve Murano - Owner Of A Lonely Heart (Club Mix)
varför jag inte postat den är en bra fråga. helt okej, lite 07..

Francis Soul - Return To Past
tungt shit ni inte får hoppa över. funky fucking track!

Sam Ball - Navigate (Steve Mac Remix)
Sam Ball - Navigate (Original Mix)
Steve Mac's är annorlunda, men rätt chill!
Orginalet har mer clubbing i sig.

Vova Potapenko - Muse (Original Mix)
något av det snyggaste jag hört på ett tag. emotionellt & starkt som fan!
KICKASS TRACK!

Speedy J - Klave (Original Mix)
här får ni KILLER TECH till all ära.. BANG BANG!

Scope - Made In Belfast (Original Mix)
vackra slingor, och underbar melodi!
perfekt för en vacker höstdag som denna!

Volt9 - Like This (Original Mix)
drar med dig som en jävla tripp!
man får absolut inte hoppa över den!

Hug It Out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej inte dålig update :)

2009-11-03 @ 16:46:34
Postat av: Raymond Lam

http://soundcloud.com/raymondlam/de-bos-vs-yeah-yeah-yeahs-heads-on-the-roll-raymond-lams-private-re-edit



adda mig :)

2009-11-04 @ 14:49:47
URL: http://soundcloud.com/raymondlam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0