well now


Hey folks, nu är jag tillbaka från Stockholm.
Och det har varit inget annat än grymt! Tack alla härliga!
Där har ni alltså svaret på min dåliga update, men nu skall allt flyta på som vanligt.
vill posta så jävla mycket just nu, men jag har fan inte tid. Puss
Ikväll hittar ni mig på Gutekällaren Winterclub 09! Eat My House! ses där


Arno Cost & Arias – Magenta (Eric Prydz Unreleased Chariots Of Fire Vocal Mix)
Älskar Axwells tolkning på magenta mest, men det är nästan så att
prydz överträffar denna gång. Vet inte vart jag står längre, det var tungt!

Nightshift (Groovenatics & Nikola Mix) - Lucaz Alcoholic Edit
äntligen någon som använder alcoholic på ett snyggt & minimalt sätt.
Är så trött på alla edits som finns, men den här gången är det bra!

Eddie Thoneick Vs Swedish House Mafia – Leave The World Under Pressure (Eddie Thoneick Bootleg)
ännu ett nytt omslag till LTWB, och det har inte blivit bättre.
Väntar fortfarande på en riktigt fet remix av dängan.
Pro-Stitute's remix ligger än så länge 1a.

Harry Choo Choo Romero – Cumbia (Mikael Weermets Toolbox Edit)
this is sooo me! lovely

Federico Franchi – Xtra Cream (Havin Zagross & Luciano Vargas Remix)
sitter som en jäävla smäck! bang!

El Mundo & Satori - Men With Moustasches
Balkan way, is the only way! Välgjort och vackert!

Daniel Steinberg - Bailando
FUCK VAD FRÄSHT! lounge:igt och så jävla rätt!
underbar dag!

Tony Lionni - Found A Place
dagens finaste känner jag, ikväll är det denna som gör det!

Jesse Rose - Well Now (Original Mix)
Waaah, vad jag älskar samplingen! Det är fan klockrent!

Hug It Out

Kommentarer
Postat av: Raymond Lam

Checka gärna in min nya mash up :)



http://www18.zippyshare.com/v/8332800/file.html



Peace out!

2009-11-28 @ 16:38:35
URL: http://www.soundcloud.com/raymondlam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0