house time is anytime, and anytime is house time



Serge Devant feat. Nadia Ali – 12 Wives In Teheran (David Tort Remix)
David Tort är nog inget okänt namn för er hoppas jag.
inte ofta jag kallar något "bomb" men det är fan på tiden. den förtjänar titeln!
GAAH vad snygg!

Plastiscines – Barcelona (Lifelike Remix)
so french, sooo good!

Sebastien Drums & Avicii - Pastis (Original Mix)
sounds med en av Sveriges mest stolta, Avicii.
dock är det inte så bra som jag hoppats på..

Da Groove Doctors feat. Duane Harden - Music Is (Sandy Vee Remix)
GOSH vilken kraftig vocal, och vilket lyft man får när det tillslut säger BOOM!

Massivedrum - House Time (Dave Kurtis Remix)
inget jag väljer i första hand, men den får absolut tummen upp hos mig!
känns lite 2007, that's good!

Monolythe - Siberia (Jelo Remix)
påminner om dm5. men det är lite hårdare tillomed?
jag som inbillar mig, eller jag som inte uppskattar den gräddiga basen?

Hug It Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0