my feeling for you



Austin Leeds, Martin Accorsi & Bass Nacho - This Drum Beat
spelas den inte på radion om ett tag, så blir jag förvånad.
jag känner redan nu hur den simpla texten fäster sig vid alla.. tråkigt

Sebastien Drums & Avicii - My Feeling For You
jag är helt tagen av den här! fasiken vad den är härlig & sommrig!

Baggi Begovic & Rene Amesz - Paso (Original Mix)
Baggi Begovic & Rene Amesz - Paso (Mastiksoul Remix)
Orginalet är lugnt bättre & har en vibe jag gillar,
medans Mastiksoul har lyckats ge sin version lite mer "go"!

Cristian Moxt - Sun Sun (Original Mix)
lyssna bara så förstår du varför jag är fast!

Fresh Kiss - The Flute (Original Mix)
fin flöjt, men inget speciellt.
skulle gilla om "indian-packet" i sthlm kunde spela den ute! haha

Hug It Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0