oh, heaven!



Aemilius - Spin That Wheel (Original Mix)

åååh vilken dänga att starta dagen med!
softa rytmer & mjuk breakdown.

PiZetta - Klezmer feat. Reagadelica (Nicky Romero Remix)
Klezmer, en av årets absoluta bästa track (enligt mig), nu i Nicky Romero's
omslag! TUNGT som bly, dock är alvaro arabic nights bootleg bättre!

Muzzaik vs Tim Berg - Fat Alcoholic Patchy (Holdback Re-Edit)
kul blandning, gillas av mig!

I Hope She Turns Around (Syke'N'Sugarstarr Remix)
det här är nog det finaste jag hört på jävligt länge!
absolut dagens it. sådan fin melodi får man fan leta efter..
underbart, missa inte.

Danny Alpha - Stripes (Chloe Harris Remix)
bra remix av Chloe Harris, mycket bra!

Juan Magan & Marcos Rodriguez - Mueve Su Pelo (Gregor Salto Remix)
absolutly love this one. men tyvärr har jag väldigt svårt för "prat-vocals" fortfarande.
men m-m-mm vad smaskig!

Young Rebels, Francesco Diaz - Crash (Niklas Gustavsson Remix)
Niklas Gustavsson gör ALDRIG fel! grymt bra, något av det bästa idag!

Dirty South & Bob Sinclar vs Sneaky Sound System - Pictures Of Russian Gnuk
aaah vad bra! jag dör just a lil' bit för den.. spana

Hug It Out

Kommentarer
Postat av: Anonym

försök att fixa lite musik för allas smak, inte bara för dig -.-

2009-11-09 @ 18:40:56
Postat av: Elin

Hur är det med dig?

2009-11-10 @ 16:46:20
URL: http://elliinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0