old gold


Fan vilket bra inlägg, jag klappar mig själv på huvudet för den!
Dagens inlägg är inte så nytt, men det är tamejfan det bästa i lurarna!
"I said goddamn"

Oxia - Whole Life (Original Mix)
jag drömmer mig tillbaka till mörka dimmiga platser.
det är så jävla rätt just nu!

Joseph Capriati - Oasi (Ramon Tapia Remix)
Ramon Tapia, fkb säger jag till denna!
Fan vilken tjock tune!

Tony Lionni - Found A Place
redan postats en gång, men jag vill vara säker på att ni får den!
Missar ni så ledsnar jag, för den är så rätt att det inte finns ord!
Groovy pianohouse är alltid bra!

Basti Grub - El wedelmader
Lite åt balkan hållet tar jag er nu, och det är gräddigt!

Heinrichs & Hirtenfellner - Down
Wow, jag kan inte beskriva med ord hur tung den är!
Jag hoppas ni inte hört den innan, för det är fan en upplevelse! PANG PANG

Solomun - Story Of My Life
Street vibes när det är som fetast! rå & mörk! perfekt med andra ord!

Solomun - Forever
något som gör mig glad idag är den vackra tech-housen
som ligger så fint i lurarna. nästan lika bra som sex..

Matthias Mesteno - Wild Coyote
underbara rytmer som tar dig tillbaka till sommaren en aning.
by now you should be ready to party!

Drop The Lime - Set me free (Zombie Disco Squad remix)
aaah vad galet jag mår! Fan vilket lyft!

Hug It Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0