whatever


Living In Berlin är absolut det bästa du hittar ikväll!
Missa inte den, ladda ner den & N J U T !

Joina mig på facebook också!

DJ Delicious & Till West - NYPD (Funkerman Remix)
funky, och blåsinstrument gör allt mycket sexigare än vad det är.

Dimitri Vegas and Like Mike - Under the Water (Abel Ramos From Antwerp with Love Remix)
det är Abel Ramos som gör det, och som vanligt så är det phat!

Spectre - It's Time To Let Go (Original Mix)
påminner om LTWB. och rätt mycket också!
Trots det så kändes den riktigt rätt för mig!

Tom Stephan - Turn That Shit Up (Original Mix)
idag funkar electro för mig, mer eller mindre.
det är gammalskola känslan, och det är bäst!

Eric Heydenfeld - Living in Berlin (Original Mix)
så mycket feeling i en track är omöjligt!
längesen jag kände så mycket av en track! damn damn


Rolvario - Start The Party (Vocal Mix)
"för ung" vocal, men annars är den cool.. dock dämpad

Matteo Marini - Matter (Original No Vox Mix)
02:38 takes you to heaven and back!
fyllt av glädje, och mycket känsla!

Hug It Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0