sound of silence



Reza, Delicious - Borneo (Original Mix)

lite för hard, lite gammalmodigt.
but that's just my opinoin

Tim Berg - Avicii Did A Bad Thing (Original Mix)
Avicii - The Birth Of Tim Berg (Original Mix)
Den första som bjuds totals kvaddas av den förfärliga "cowboy" samplingen!
Jag orkar inte med den, alls.
The Birth Of Tim Berg är då den som står för soundet! den dängan alltså..
Här ser man klar skillnad mellan Avicii/Tim Berg.

Roger Shah - Tenishia ft. Lorilee - I'm Not God (Roger Shah Mix)
sämsta jag hört på länge! men det finns säkert någon som läset detta & älskar gammal hederlig stil.
gamla skolan här!

Big World & Denis The Menace ft. Corey Andrew - Liftin Me Up (DBN Remix)
biffigt på högsta nivå! Den vill jag absolut höra ute!
fint break, just the way i like it.

Blake Lewis - Sad Song (David Tort Vocal Mix)
David Tort, det säger väl allt? Hans enorma ljud går inte att missa!

Hug It Out

Kommentarer
Postat av: Erik

Jag är väl iförsej emot all hysteri om "ny" house. Men visst har The Birth funnits ett bra tag? Har han släppt den officiellt nu eller?

2009-10-12 @ 23:25:50
Postat av: diana air

Well.. vad jag vet så är den nysläppt nu. det är infon jag fick.

2009-10-13 @ 08:16:07
URL: http://dirtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0