those good times



Aduq - Burnt (Original Mix)
crap vad den slår i hårt! lite krämig, percis som man vill ha den!

Bingo Players - Devotion (Patrick La Funk Remix)
vilken härlig melodi, och den kommer igång grymt bra.
mycket känsla in this track.
Kan inte bli annat än bra med BP & Patrick La Funk!

Eddie Thoneick - Love Under Pressure ft. Andy P (DBN Mix)
Inte lika fånigt som det brukar vara ibland hos Eddie.
denna gång var det great och välgjort. mycket tack vare DBN.

Dynamic Dark Master - Holdin On (Tim Royko's Everybody Remix)
uppy, och passar in på vilket golv som helst..
förvånar mig inte om den snart är på radion...

Aly-Us - Follow Me (Harry Choo Choo Romero & Jose Nunez Big Room Drama Mix)
Aly-Us - Follow Me (Harry Choo Choo Romero & Jose Nunez Deep in Jersey Mix)
Big Room Drama mixen är phat! det är den jag föredrar iallafall.
Deep In Jersey mixen är lite för tjejig för mig, beror mest på att det var så mycket vocal.
Jag sa aldrig att den var dålig, spana in båda!


Hug It Out

(2Nov, Volodja. 9Nov, Tivoli. 16Nov, Moday! 23Nov, Alpha Baguera.)

Kommentarer
Postat av: mister

bra!

2009-10-11 @ 15:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0