dimman


Fredag, finally! Nu kör vi folket.. Ikväll skall ingen sitta still!
Ut & spåra! Ses i vimmlet.

Jyack Alls - Lift You Up (Club Mix)

hedkandi/disco rytmer går alltid hem. helst en härlig dag som denna!

Desert Dwellers - Trail Of Nomads (Alex Kenji Remix)
Alex Kenji ger oss ännu en banger!
Den får följa med ikväll, absolut!

Tristan Garner - Panama (Original Mix)
ger mig oldschool känsla. men nu på ett väldigt bra sätt!
rätt simpel, men det väger jag upp med humöret!

Laidback Luke & Diplo - Hey! (Sidney Samson Remix)
lite för hårdkokt för mig. & lite fööör sidney samson.
Orginalet kommer alltid vara bättre! lite seg?

Rino Cabrera - Best Of Me (Leventina Remix)
R. Cabrera's track är ännu bättre med Leventina's omslag!
klubbigt & väldigt skönt pulserande dans-rytm!

Steff Da Campo, Neve Young - Labarinda (Ron Vellow Remix)
det var lite väl electro för min smak.
försöker hitta en bra thing med låten.. har ännu ej lyckats

Santiago & Bushido - Head Trick (Juan De La Madre Remix)
låter tillomed SER bra ut. här är något spårat för ikväll! enjoy

Alex Kenji, Mark Mendes - Take That Sax (Original Mix)
Ännu mer Alex Kenji for you! Sexy sax sounding, make's it!

Dynamic Dark Master - Holdin On (Peter Brown's Dope Mix)
håller en jämn & snygg nivå. passa på!

Hug It Out
Joina mig på facebook

Kommentarer
Postat av: Amanda-en brunetts dagbok.

haha hälsade inte jag på dig igår ? <33

2009-10-17 @ 09:18:52
URL: http://aamandadahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0