..just thought, that I had to be in compton soon..



Steve Angello - La Candela Viva (Original Mix)

Kan inte komma ihåg om jag postat denna redan eller ej.. (?)
bra minne är härligt, och så är denna låt! Fan vad grymt!
Steve blir bara bättre för varje track han ger oss.

Sebastian Leger - The Pin (Original Mix)


Marco G feat Psychnerdz - Faith (Original Mix)
melodiskt som ni säkert kommer gilla

French Government - Shining Heart (Original Mix)
kickass progressive, damn vilket sting den har!

Angger Dimas - Fight Club (Original Mix)
Troligen det bästa i inlägget, trots att det inte brukar vad jag föredrar..
vet inte riktigt varför jag gillar den, men den är dirty!
och det är kanske på tiden att jag postar lite electro.. eller?

Ali Payami - Placebo (Original Mix)
skön snubbe släpper en skön track, här har ni som missat den!
sjukt bra, verkligen!

Hug It Out

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med har aldrig gillat Leger

2009-10-21 @ 17:27:06
Postat av: Anonym

man får tacka såna som du! sjukt bra låtar ;D

2009-10-21 @ 19:58:10
Postat av: DJ

det enda jag sysslar med är att dja, och så mycket som du postar finns orkar inte ens jag kolla igenom! bra blogg i övrigt, men var mer selektiv så att man kan orka ta sig tid att lyssna igenom låtarna!

2009-10-22 @ 01:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0