talk dirtee to me



Fusion F, Come T - Pharaoh (Original Mix)

lite av den märkare sorten, men på ett bra sätt.

Calvin Harris - Flashback (David Guetta Remix)
känns som om jag kommer få dras med den ett bra tag ute.
Lika bra det kanske, för den lär få igång folket!

Mark Mendes & Mike Jacinto - Molly (Original Mix)
har jag postat denna tidigare? minns inte alls, men jag hoppas verkligen att ni spanar in Molly!
Finns med i Subliminal Winter Sessions 2009 mixat av Steve Angello. TUNGT!
kan inte ens beskriva det, jag älskar det helt & hållet!

Supermode vs. Laidback Luke - Show Me Why (Shane Silver Bootleg)
bump to this damer & herrar! Här hittade jag guld! check this boot, it's good!

Hug It Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0