it's all gone for me!


Sorry for a terrible update MEN..
Jag har legat & tyckt synd om mig för ALL MIN HOUSE har försvunnit.
Jag kan inget annat än att tycke synd om mig själv just nu..
..så igår var house det sista jag ville skriva om!
Och ett tråkigt inlägg om hur synd det är om mig vill ni absolut inte ha!

Men nu över till lite gott & blandat! PUSS


Funkagenda - Lmaoblade (Original Club Mix)

Funkagenda har verkligen shaped up och blivit bättre nu för tiden.
Behöver jag nämna ens att de var fjantigt dåliga i början?
Det här är dock bra!

Dj Falk - House Of God 2k10 (Mark Simmons Remix)
damn, that Mark Simmons man is DOPE!
man kan inte låta bli att svänga med.

Milton Channels - I Can Hear You (Original Mix)
klubbigt värre!

Avicii & Sebastien Drums - Even (Original Mix)
varför jag inte postat denna tidigare undrar jag med.
Spelas hela tiden & överallt nu för tiden. men den är bra!
så för er som missat: here you go!

Mark Mendes - Tortuga (Original Mix)
Helt i min smak, PANG PANG på den!
händer tyvärr inte så mycket, men goddamnit vilken track.

Paolo Mojo - Alininha (Original Mix)
you just gotta love this sexy tune.
Latino så det skriker om det!

Steve Angello & AN21 - Valodja (Original Mix)
du kan OMÖJLIGT ha gått undan denna!har du det så är det synd..
MASSIVE! I love my russian vibes

Hectro Couto - Arabe (Milton Channels Remix)
lyssna åtminstonde på den här. för den kommer slå sönder dig!
ruskigt tungt

David Amo & Julio Navas vs Gustavo Bravetti - Raw (Original mix)
JAG RYSER VAD GALET! spår-mode gott folk! riktigt spårat.

Benny Royal - Pada Papaya (Vocal Mix)
i go loco 'bout this one!
den är lika självklar som mat för mig. ruggigt col

Nicky Romero - Woods of Idaho (Original Mix)
speciellt sound som jag annars aldrig uppskattar.
men det är helt okej den här gången.

Hug It Out

Kommentarer
Postat av: kalle

tack för alla skitbra låtar!

2009-10-27 @ 22:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0