I'm Alive!


Jag är fan sämst på att uppdatera nu för tiden,
men ni får här ett skönt inlägg för det! har haft fullt upp med tankarna på min försvunna musik
& festande! Snart blir det värre, ses på Gute ikväll om du är i Visby!


Dirty South - Alamo (Nicky Romero Remix)

riktigt tung remix av Alamo! den får starta min kväll!

Funkagenda - Zomg (Original Club Mix)
något fucked klubbigt, and I love it!
Funkagenda har verkligen blivit bättre på senaste tiden.

ThreeSixty - Cruise Control (Original Mix)
tjockt & spårat, perfekt för halloween natten!

Stan Kolev - Musika (Original Mix)
rätt mycket "dope-sounding", men bitch-ass vad den är bra!

Mango, kazusa - Asphalt lines (Matt Rowan remix)
efterlängtad proggy som har gjort min vecka!

Mario Chris - Breezer (Squash 84 Remix)
lite gladare toner så här in på hösten. fräsht!

Federico Franchi feat. Becci - Image (Boom Boom Sonnox Version)
har undanhållit min hemliga crush on Federico. Killen är crazy!
Alltid fucking dirty & annorlunda! Inget jag vanligen lägger upp.. men nu så! H O T

Wippenberg - Pong (Extended Mix)
det här är grejer! damn, missa inte för något!

Celeda - The Underground (Abel Ramos Remix)
jag är SÅ JÄVLA TORSK på Abel Ramos att det inte är klokt!
gång på gång släpper han "bombs"! BANG BANG

Olav Basoski - Life's A Bitch (Original Mix)
riktigt snyggt ljud. går hem direkt hos mig!

Olav Basoski - All Clear (Original Mix)
satan vilken smäll man åker på av den. oväntad tune! like it alot

Giorgio Giordano - Amazzonia (Groovenatics Remix)
rätt okej, varken up or down! avgör själv, för här ligger den lågt.
ibland får den dock in lite schyssta beats!

Umek Vs. Ramirez - Hablando (Original Mix)
här är gamla hederliga "hablando" i nytt omslag! I love this beat


Hug It Out

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera!!!

2009-11-02 @ 16:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0