balkan way, is the only way



Henry Saiz - Hadal (Original Mix)

Henry Saiz - Rhinemaidens (Original Mix)
Henry Saiz - Madre Noche (Original Mix)
Den första, Hadal.. är en välgjord jävla dänga! Progsessive till det yttersta!
Rhinemaidens har ett grymt djup, lite tech över det hela.
den byggs upp på ett grymt sätt, och lyfter något stort mot slutet.
Vill ni har lite tyngre shit, är det Madre Noche ni skall spana in. glöm fan inte bort den.

Rudy Cecca - All I Need (The Murderer Remix)
Lite mycket electro i det hela, bortse från det & det är en bra track.

Steffano Azati - Horns (Original Mix)
absolut det bästa i detta inlägg, missa inte för något.
Väldigt balkan-vibe, och vem älskar inte det? ;)

ATFC - I Called U (DUB'D OUT's Shut the Fcuk up Bootleg)
sexigt, riktigt sexigt. Saxofonen bringar en fabulös känsla!
inget jag gärna dansar till.. men..

Hug It Out

Kommentarer
Postat av: hehe

Skönt att du fått influenser från mr p's språk. credd.

2009-10-07 @ 11:54:55
Postat av: diana air

haha, det är andra kommentaren jag får om någon "mr p" hehe, jag skriver samma sak som till den förra..

jag snodde det från "First Up!" ;)

2009-10-07 @ 12:09:18
URL: http://dirtee.blogg.se/
Postat av: k.

Gilla Horns & I called U.

Gilla zippyshare.

Spelar båda i helgen.

Tack. :)

2009-10-07 @ 12:17:59
URL: http://www.kimbauer.se
Postat av: diana air

haha, zippy is the only way to go! ;)

Grymt Kim! :) tack själv

2009-10-07 @ 12:20:55
URL: http://dirtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0