eat my mous.. HOUSE!! I mean House!



Missa inte Diana Beach.. den är ju bergis gjord efter mig ;)


Gianluigi Di Russo - Apocalypse Now (Original Mix)

fan vad det drar snyggt efter breaket.
den gillar jag, och det kommer även du göra. kylig progg

Marcus Schossow - Tequila (Original Mix)
kungen av Swedish Beatballs är här med Tequila.
Hur vidrigt det än är, så smakar låten heaven!
rytmen är riktigt sexig!

Ralvero feat. Dadz N Effect - Loose Control (Original Mix)
Funkar perfekt ikväll, nu är det bara att köra!
vem fan taggas inte av Ralvero? grymt!

Ralvero - Killer Bee (Original Mix)
En typisk Ralvero till fullo. Man kan aldrig ha för mycket av honom.
han slår alltid på stort, trots det blir det inte överdrivet.

Kieran Brindley, Kalva - Insurgence
Spårat, riktigt ordentligt också. Får jag höra den ikväll så är allt bra!
lite hårtkokt dock..

Andrewboy - Diana Beach (Original Mix)
snyggt & välgjort. melodiskt som fan.
En låt (säkert) döpt efter mig. Dagens favorit, om inte veckans!
Pianot är 2die4..

Hug It Out

Kommentarer
Postat av: Jannike

jag gillar eat me mouse bättre än eat my house faktiskt

2009-10-09 @ 22:29:16
URL: http://jannikke.blogg.se/
Postat av: diana air

Hahah, bra där Janny! nu kör vi, ikväll är det ALL IN!

2009-10-09 @ 22:58:20
URL: http://dirtee.blogg.se/
Postat av: Erik

Ralvero feat. Dadz N Effect - Loose Control (Original Mix) synd att sången fullständigt förstör en riktigt tung låt..

2009-10-12 @ 23:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0